FANDOM

Welcome to Catalan Translations. While not an official website, this page, part of the Mozilla Community Wiki, will contain Catalan translation texts to selected Firefox and Thunderbird promotional materials.

You can find a wide variety some translations here from Firefox flyers. If you are fluent in the Catalan language and find any kind of an error, please send an email to [1], the author of these texts, who will gladly implement the appropriate corrections.

FirefoxEdit

Design A Edit

STATUS: COMPLETE

Firefox Redescobriu la web

Més ràpid, més segur, millor Descàrrega lliure

El Firefox és un navegador web lliure que funciona més ràpid, de forma més segura i millor que el Microsoft Internet Explorer. Múltiples problemes de seguretat han convertit l'Internet Explorer en poc recomenable.

Reduiu el risc de virus, cucs, programari espia i altres amenaces passant-vos al navegador més adaptable i segur del món !

Gaudiu de característiques com la navegació per pestanyes, bloqueig de finestres emergents, el cercador i lector de RSS integrats per trobar la informació que cerqueu de la manera més còmoda.

Tant el Firefox com el Thunderbird es poden configurar fàcilment per navegar per la xarxa i gestionar els vostres correus... i tot en catala !