Fandom

Mozilla Community

Czech Translations

217pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Czech Translations (this page) will contain Czech translation texts to selected Firefox and Thunderbird promotional materials.

You can find a wide variety of translations here, ranging from Firefox/Thunderbird flyers to translations of entire projects, such as the FF (Firefox Flyers) wiki page (Coming Soon.) You can except more translated materials very soon, as I am almost constantly translating.

If you are fluent in the Czech language and find any kind of an error, please send an email to Fox Lord, the author of these texts, who will gladly implement the appropriate corrections.

If you are interested, you can check out the Slovak translation texts, also written by Fox Lord. They can be found here. </p>

Firefox Edit

Design A Edit

STATUS: UNCOMPLETE

Firefox

Objevte znovu web

Bezpečnější. Rychlejší. Lepší.

Stahujte zdarma

Firefox je bezpečnější, rychlejší, a lehceji použitelná bezplatní alternativa Internetového prohlížeče Microsoft Internet Explorer. Nejposlednější bezpečnostní hlážky ukazují že používání Microsoft Internet Exploreru není bezpečné.

Pokuď chcete zmenšit riziko napadení počítačovými viry, červy, spyware a dalšími alternativy ničivých softwarových aplikací, začněte používat jeden z nejupravitelnějších a nejvíce zabezpečených prohlížečů na světě.

Viužijte vlastností, jako prohlížení v panelech, blokování nevyžádaných oken, zabudované integrované hledání a aktuální záložky (RSS) aby ste neustále zůstaly informováni o nejrůznějších světovýh zprávách.

Thunderbird, ktery obsahuje jeden z nejlepších filtrů proti nežádaným elektronickým zprávám, je perfektním přídavkem pro Firefox.

Firefox a Thunderbird obsahují mnoho funkcí které vam umožní nastavit si váš styl prohlížení webových stránek a čtení elektronické pošty.

Mozilla Foundation je nezisková organizace založená na šíření a rozvoji svobodného software, která podporuje možnost volby a inovace na Internetu.

Design B Edit

STATUS: UNCOMPLETE

Firefox

Objevte znovu web

Bezpečnější. Rychlejší. Lepší.

Stahujte zdarma

Design C Edit

STATUS: UNCOMPLETE

Firefox

Objevte znovu web

Pokuď chcete zmenšit riziko napadení počítačovými viry, červy, spyware a dalšími alternativy ničivých softwerových aplikací, začněte používat jeden z nejupravitelnějších a nejvíce zabezpečených prohlížečů na světě.

Stahujte Zdarma http://firefox.czilla.cz/ 128391250707267565443865

Design D Edit

STATUS: COMPLETED

Firefox

Objevte znovu web

Proč používat Firefox?

Zmenšete riziko napadení počítačovými viry, červy, spyware a dalšími alternativy ničivých softwarových aplikací.

Využijte vlastností, jako prohlížení v panelech, blokování nevyžádaných oken, zabudované integrované hledání a aktuální záložky (RSS.)

Upravte si Firefox podle vašeho stylu díky lehce stáhnutelných rozšiřovacích balíčků.

Bezpečnější. Rychlejší. Lepší.

Stahujte zdarma na adrese:

http://firefox.czilla.cz/

Design E Edit

STATUS: COMPLETED

Firefox

Objevte znovu web

Proč používat Firefox?

Bezpečnější. Rychlejší. Lepší.

Stahujte zdarma na adrese:

http://firefox.czilla.cz/

Design F Edit

STATUS: COMPLETED

Objevte znovu web

Stahujte zdarma

Bezpečnější. Rychlejší. Lepší.

http://firefox.czilla.cz/

Prohlížeč, na který se můžete spolehnout