Fandom

Mozilla Community

Slovak Translations

217pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Slovak Translations (this page) will contain Slovak translation texts to selected Firefox and Thunderbird promotional materials.

You can find a wide variety of translations here, ranging from Firefox/Thunderbird flyers to translations of entire projects, such as the FF (Firefox Flyers) wiki page. You can except more translated materials soon, as I am almost constantly translating. If you are fluent in the Slovak language and find any kind of an error, please send an email to Fox Lord, the author of these texts, who will gladly implement the appropriate corrections.

If you are interested, you can check out the Czech translation texts, also written by Fox Lord. They can be found here. </p>

FirefoxEdit

Design A Edit

STATUS: UNCOMPLETE

Objavte znovu web

Bezpečnejšie. Rýchlejšie. Lepšie.

Sťahujte zdarma

Firefox je bezpečnejšia, rýchlejšia, a ľahšie použiteľná bezplatná alternatíva Internetového prehliadača Microsoft Internet Explorer. Posledné bezpečnostné hlážky ukazujú, že používanie Microsoft Internet Exploreru nie je bezpečné.

Keď chcete zmenšiť riziko napadnutia počítačovými vírusmi, červami, spyware a ďalšími alternatívami ničivých softvérových aplikácií, začnite používať jeden z najupraviteľnějších a najviac zabezpečených prehliadačov na svete.

Využite vlastností, ako prezeranie v paneloch, blokovanie nežiadúcich okien, zabudované integrované hladanie a aktuálne zložky (RSS) aby ste neustále ostaly informování o najrôznejších svetových zprávách.

Thunderbird, ktorý obsahuje jeden z najlepších filtrov proti nežiadúcim elektronickým zprávám, je perfektným prídavkom pre Firefox.

Firefox a Thunderbird obsahujú mnoho funkcií ktoré vám umožnia nastavit si váš štýl prezeranie webových stránok a čítanie elektronickej pošty.

Mozilla Foundation je nezisková organizácia, založená na šírení a rozvoji slobodného softvéru, ktorá podporuje možnosť voľby a inovácie na Internete.

Design B Edit

STATUS: UNCOMPLETE

Objavte znovu web

Bezpečnejšie. Rýchlejšie. Lepšie.

Sťahujte zdarma

Design D Edit

STATUS: COMPLETE

Firefox

Objavte znovu web

Prečo používať Firefox?

Zmenšíte riziko napadnutia počítačovými vírusmi, červami, spyware a ďalšími alternatívami ničivých softvérových aplikácií.

Využite vlastností, ako prezeranie v paneloch, blokovanie nežiadúcich okien, zabudované integrované hľadanie a aktuálne zložky (RSS.)

Upravte si Firefox podľa vášho štýlu, vďaka ľahko stiahnuteľných rozširovacích balíčkov.

Bezpečnejšie. Rýchlejšie. Lepšie.

Sťahujte zdarma, na adrese:

http://firefox.czilla.cz/

Design E Edit

STATUS: COMPLETE

Firefox

Objavte znovu web

Prečo používať Firefox?

Bezpečnejšie. Rýchlejšie. Lepšie.

Sťahujte zdarma, na adrese:

http://firefox.czilla.cz/

Design F Edit

STATUS: COMPLETE

Objavte znovu web

Sťahujte zdarma

Bezpečnejšie. Rýchlejšie. Lepšie.

http://firefox.czilla.cz/

Prehliadač, na ktorý sa môžete spoľahnúť

Thunderbird Edit

Design D Edit

STATUS: UNCOMPLETE

Thunderbird

Skroťte svoju poštu

Bezpečnejšie. Rýchlejšie. Lepšie.

Využite vlastností, ako pokročilý filter proti nežiadúcim elektronickým zprávám, podpora viacej účtov a identít, možnosť zabezpečené komunikácie, a integrované čítanie RSS kanálov.

Zmenšíte riziko napadnutia počítačovými vírusmi, červami, spyware a ďalšími alternatívami ničivých softvérových aplikácií ktoré sa šíria prostredníctvom nežiadúcej pošty.

Thunderbird obsahuje mnoho funkcií ktoré vám umožnia nastavit si váš štýl čítanie elektronickej pošty.

Sťahujte zdarma, na adrese:

http://thunderbird.czilla.cz/

Design E Edit

STATUS: UNCOMPLETE

Thunderbird

Skroťte svoju poštu

Bezpečnejšie. Rýchlejšie. Lepšie.

Využite vlastností pokročilého filtra proti nežiadúcim elektronickým správam, podporz viacerých účtov a identít, možnosti zabezpečenej komunikácie a integrovaného čítania RSS kanálov.

Zmenšite riziko napadnutia počítačovými vírusmi, červami, spyware a ďalšími ničivými softvérovými aplikáciami, ktoré sa šíria prostredníctvom nežiadúcej pošty.

Thunderbird obsahuje mnoho funkcií ktoré vám umožnia nastaviť si váš štýl čítania elektronickej pošty.

Sťahujte zdarma, na adrese:

http://thunderbird.czilla.cz/

Projects Edit

FF WikiEdit

STATUS: UNCOMPLETE

You can view Slovak version of the english Firefox Flyer wiki here.